Security HUD
System Watchdog
Threads Scanned
-- / --
SYS. LOAD --%
AI SHIELD ACTIVE
DMCA Policy

📋 DMCA Compliance

This platform and community fully complies with the Digital Millennium Copyright Act (DMCA) and international copyright laws. We take all copyright protection seriously.

🛡️ Copyright Protection

If you believe a posted item belongs to you or violates your copyright, you may file a DMCA takedown request through our official channels. Upon receiving a valid claim, the infringing content will be removed within 24 hours.

What's new
Fiveguard

Script okokChatV2 [leak]

KyuSama_

Member
Reaction score
0
Do not use it this script contains the enhanced tabs to make backdoors that spreads in your other scripts !!!!!!

Attachments

• 1715904090677.png
    1715904090677.png
    50.6 KB · Views: 61

KyuSama_

Member
Reaction score
0
stop saying bullshit pls
oh ptit fils de pute arrete de vouloir bz des serveur la putain de ta soeur qui gobe des bite comme des tomates cerises

Attachments

• Screenshot_117.png
    Screenshot_117.png
    4.7 KB · Views: 62
  • Screenshot_118.png
    Screenshot_118.png
    37.1 KB · Views: 69

KyuSama_

Member
Reaction score
0
t'es tellement nul que t'a meme pas caché la backdoor sale singe que tu est

aroufgang

Gold Elite
Reaction score
901
oh ptit fils de pute arrete de vouloir bz des serveur la putain de ta soeur qui gobe des bite comme des tomates cerises
qu'es que tu me raconte j'ai juste pris l'addon sur kalileaks et je l'ai reupload ici en tout cas pas mal la rime

KyuSama_

Member
Reaction score
0
qu'es que tu me raconte j'ai juste pris l'addon sur kalileaks et je l'ai reupload ici en tout cas pas mal la rime
et bas retire le enhanced.lua du fichier et reupload dcp ;) car c'est une backdoor